اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضای بدن جوان بیست‌‌ودوساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است!
سرخط خبرها

آشنایی با دمنوش‌های ضد ویروسی | آب میوه‌های شیرین بخورید

  • کد خبر: ۴۸۴۵۳
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
آشنایی با دمنوش‌های ضد ویروسی | آب میوه‌های شیرین بخورید
یک متخصص طب سنتی، در مورد استفاده از دمنوش‌ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی در پاییز و زمستان، نکاتی را متذکر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، فاضله حیدریان، با اشاره به اینکه بیماری‌های ویروسی همچون آنفلوانزا و سرماخوردگی شامل ۲ فاز هستند، گفت: فاز اول که حاد است، بیمار کاملاً بد حال بوده و تب و ضعف شدیدی دارد و توصیه اصلی ما در این فاز بیماری استراحت و مصرف فراوان مایعات است.

وی افزود: از مصرف خوراکی‌های گرم مانند چای زنجبیل، آویشن و…، در فاز حاد بیماری‌های ویروسی به طور جدی پرهیز کنید. دمنوش‌هایی که مصرف آن‌ها در این زمان توصیه می‌شود شامل دمنوش عناب، ختمی،  لعاب بهدانه، نشاسته و…، است.

این متخصص طب سنتی، با تاکید بر اهمیت رفع یبوست در فاز حاد بیماری، تصریح کرد: یکی از بهترین درمان‌ها برای رفع یبوست خاکشیر است که نحوه مصرف آن باید به این صورت باشد که دو قاشق غذاخوری خاکشیر را در یک لیوان آب داغ ریخته و صبح‌ها به صورت ناشتا مصرف کنید. دقت کنید پس از مصرف خاکشیر تا نیم‌ساعت صبحانه نخورید. همچنین مصرف انجیر و آبی که انجیر در آن خیس شده نیز به عنوان یک ملین خوب توصیه می‌شود.

حیدریان ادامه داد: مصرف مایعاتی مانند آب سیب، آب لیموشیرین در این زمان بسیار توصیه می‌شود اما، بهتر است از مصرف آبمیوه‌های ترش مانند آب پرتقال و…، پرهیز کنید، زیرا ممکن است طول دوران بیماری یا ضعف ناشی از بیماری را افزایش دهد.

منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->